派對用品訂製 - 戶外旅行禮品, 訂製禮品, 禮品公司, 紀念品, 宣傳贈品, 企業禮品, 環保禮品, 文具禮品

LED發光眼鏡
HK0.0

1.印刷位置:可以局部印刷LOGO和標語 2.適用介紹:學校,辦公室,政府部門,小型活動,日常,展..

我要買
第 1 ~ 50 筆,共 81 筆資料
派對用品訂製 - 戶外旅行禮品, 訂製禮品, 禮品公司, 紀念品, 宣傳贈品, 企業禮品, 環保禮品, 文具禮品

派對充氣用品訂製 - 禮品公司, 紀念品, 贈品

近年一眾公司聚會,concert,都會自己舉辦慶功party。自己搞,想食乜就食乜,想玩乜就玩乜,玩到幾夜都得。除左一般食物,酒的訂購外,今次要介紹派對的必需品:現場派對用品和回禮禮物!


好多人一直孤陋寡聞,但其實派對玩意都可以好多選擇,簡單的如吹下彩色氣球、拋下碎紙,再掛上「Anniversary Party」字樣嘅Banner都可以。


好的派對主題絕對是party氣氛的神器!會場佈置得入形入格,由大門入口的門框和簽到板,表演台的背板,枱面的大大小小派對用品,到洗手間張紙巾,離開時送的派對紀念品都會近貼主題。如果只想簡單佈置,餐具、野餐墊和發光紀念品是最基本。ZansGifts內有好多party用品,淨系玻璃球已經有好幾款,襯色都有排襯。同時,ZansGifts的發光禮品有好多款,有海綿熒光棒、發光眼鏡、發光杯墊、夜光貼紙,更有拍拍燈和迷你手指燈,另外更有形形式式的派對相關禮品,如化妝舞會面具,音樂盒,甚至歌星都用嘅唱K神器。


另外,裝身的主題服飾、派對邀請咭、禮物的包裝盒都十分齊備,ZansGifts應有盡有。在現場,已令人熱血沸騰,不斷幻想派對時大家的奇怪造型,已經好有party mood!現場氣氛一定會熱到爆燈,燃燒的一刻更將party推向高潮!當然,散水的時候大家肯定覺得意猶未盡,呢個時候party主人可以送上印有自己logo的小贈品作為回禮禮品。第二日看見呢份回禮,都會霖翻起琴晚玩得有幾開心。


所以,年終的Christmas party, birthday party, pot luck party, anniversary party你都可以發揮小創意,為客戶同事安排最有誠意的會場,最可愛的食物造型,挑選最合適的派對紀念品。大大小小一年六七次的party都不成問題啦。